Producenci
Reklamacje

W celu skorzystania z gwarancji na towar zakupiony w sklepie Audeos.pl należy podjąć następujące kroki:

 

Wadliwy produkt powinien zostać wysłany wraz z:

- kompletnym wyposażeniem oraz fabrycznym opakowaniem,

- dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (jeśli takowa jest dołączana do produktu),

- krótkim opisem usterki, adresem zwrotnym oraz numerem telefonu.

 

Towar powinien być możliwie bezpiecznie zapakowany do wysyłki, gdyż sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w transporcie.

Koszty wysyłki do sklepu ponosi Klient, koszty wysyłki zwrotnej do Klienta ponosi sklep.

 

Adres wysyłki:

Audeos

ul. Wesoła 91

34-300 Żywiec

tel.: 500 600 965

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl